RSS

Ruchanie laski


Młoda laska chce mieć kutasa w swojej napalonej cipie. Znalazła więc kolesia, który swą pałą ostro wyrucha jej cipę. Na tym filmie wszystko pięknie widać.




Koleś ostro pierdoli tą laskę, poczynając od ruchania z tyłu. Widać po jej ustach jak jest jej dobrze. Laska aż je szeroko rozchyla, tak jakby oprócz ruchania, chciała wsiąść jego kutasa do ust. W końcu on nic nie musi robić, bo laska sama napiera cipą na jego kutasa. Później mamy przesiadkę i ruchanie na jeźdźca. Ta laseczka nieźle go ujeżdża, aż się dziwię, że szybko się nie spuścił w jej cipę.